Innastus | International Blogger Campaigns
15590
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15590,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.1,vc_responsive

International Blogger Campaigns

About This Project

 

Innastus suunnittelee ja toteuttaa myös kansainvälisiä matkabloggaajakampanjoita. Suurin osa kansainvälisesti merkittävistä matkabloggaajista on jo osa Innastuksen verkostoa. Kampanjat tavoittavat huomattavan medianäkyvyyden niin Suomessa kuin kansainvälisestikin.

 

Esimerkkejä kansainvälisistä bloggaajakampanjoista:

 

#OutdoorsFinland
Outdoors Finland -kampanja toi Suomeen 23 kansainvälistä matkabloggaajaa ja neljä suomalaista hostbloggaajaa kokemaan suomalaista luontomatkailua saunomisen, pyöräilyn, kävelyn, marjapoiminnan ja kalastuksen merkeissä neljässä eri kohteessa. Kampanjasta syntyi yli 80 blogipostausta ja se tavoitti pelkästään sosiaalisessa mediassa yli kolme miljoonaa ihmistä.

 

#TravelHousePorvoo
Innastus ja tuotantotoimisto Laulain Oy:n toteutti Visit Porvoolle Travel House Porvoo -kampanjan, johon kutsuttiin 10 kansainvälistä matkabloggaajaa tutustumaan Porvoon matkailumahdollisuuksiin ja kertomaan niistä seuraajilleen kuvin, sanoin ja videoin. Travel House Porvoo palkittiin keväällä 2015 Suomen Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailussa.

 


 

Innastus also plans and produces international blogger campaigns with its vast network of world-renowned professional travel bloggers. All international blogger campaigns organised by Innastus and its team have been well-recognised in the local and international media.

 

Examples of international blogger campaigns:

 

#TravelHousePorvoo
Travel House Porvoo is a campaign produced together with Innastus and Laulain for Visit Porvoo. The campaign invited 10 international travel bloggers to explore Porvoo and to share about their experience with their followers.
Travel House Porvoo has won the national award of municipality marketing in spring 2015.

 

#OutdoorsFinland
Outdoors Finland brought 23 international travel bloggers and 4 Finnish host bloggers to experience Finnish outdoor activities like biking, canoeing, hiking, picking berries and fishing in four different groups around the country. More than 80 blog posts were produced and over 3 million people reached via social media.